Godmorgon :)

Klockan är lite mer än halv 8 och jag vaknade för lite mer än en halvtimme sedan...
Rätt sent igår kväll kom Tommy hit :) så han har sovit här, och ligger fortfarande och sover i min säng!
Han börjar ju inte förrän kvart över 1 på tisdagar, så han får fortsätta sova :) Ni anar inte hur gärna jag vill krypa ner under täcket in i hans famn och bara somna om! Gud va underbart det skulle vara!
Men jag kan tyvärr inte göra det.. har ju skola you know!

Först är det historia sen samhälle, tänkte hinna träna lite på samhälle nu på morgonen, när jag är påväg till skolan :) så får det gå som det går helt enkelt!
Sen är de lunch och vi ska få äckelpäckel ärtsoppa, alltså, jag kommer inte äta idag.
Efter det blir det företagsekonomi och sen får vi gå hem! Vi har ju kompensation på matten idag, så det är skönt, slutar redan 13.35!

Håller i alla fall på att göra i ordning mig nu! Har lyckats få på mig kläder och sminkat mig, så nu ska jag väl bara försöka få i mig något!

Kollad epå termometern när ajg gick upp, tänkte nämligen ha ledding och klänningslinne, men jag väljer det en annan dag istället. Det är bara 0.7 grader ute, och jag ville hellre gå i jeans och långkalsonger då ^^
Jag lär väl vänja mig vid temperaturen snart och då kan jag ha leggings :) men helst 2! I alla fall om dom är tunna!

Här kommer en bild som togs för nån vecka sedan :)



Oj, oj, nu är klockan snart 8, så jag måste gå!

Det kanske kommer ett inlägg när jag är i skolan :) annars så skriver jag mer när jag kommer hem! :) Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0