goodbye sterling

Hörde att Sterling har gått i konkurs.. känns så konstigt, åkte ju med dom senast i somras, så det kunde lika gärna varit jag som var på semesten och inte kom hem just nu...
ja, världen är full av överraskningar (skulle iofs inte klaga på att få stanna utomlands några dagar extra, men vissa har ju jobb och skolan, så det är ju inte de bästa)
När vi bokade så var det lite krångligt, men man kunde förändra i stort sätt allt på sin resa, tycker de var rätt bra på något sätt, sen var det ju billigt också :) så det är synd att dom har gått i konkurs  : /

Förövrigt så har jag försökt leta lite artiklar om president valet i USA, men inte hittat något jätte bra.. jag ska ju lära mig om president valet, är ju en uppgift i samhälle.. men det går inte särskilt bra just nu.. men jag hoppas att det vänder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0