grattis :)

Kom hem för cirka 45 minuter sen :) fick som sagt en väldigt fin överraskning när jag kom hem ;) titta i förra inlägget om ni har missat det!

Pappa hade även köpt en skena till mig som jag ska ha till handleden för att avlasta den lite och verkligen se till så att jag inte böjer den, eftersom det är då det gör ont och blir värre!
Än så länge känns det väldigt ovant, men jag vänjer mig mer och mer!

Så här ser den ut!



Förutom den så är allt bra med mig :) ska väl sätta igång med pluggandet under kvällen är det tänkt, eftersom att jag inte ens öppnade en bok i helgen, och jag har 2 test den här veckan! Varav ett av dom är imorrn... kommer väl inte gå så jätte bra, men jag får klara mig helt enkelt ;)

Nej nu blir det lite mat och Las Vegas som går på 5:an

Vill också säga grattis till min sötnos Saga som fick ett jobb idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0