Hemofer

Sitter i skolan i skrivstugan just nu och är sjukt trött!
Sitter här och gäspar och känner att jag bara vill hem till sängen, men jag får stå ut ett tag till!
Har alltså lunchrast just nu, en lång... 1½ ungefär. Dock var lunchen god idag, så det är positivt :)
Om cirka en halvtimme har jag Engelska, är bara en lektion på 55 minuter, så det är ingen fara :)
13.50 slutar jag, och jag tror att jag åker direkt hem, men har jag inte bestämt mig riktigt än!

Förövrigt så har väl inget särskilt hänt.. allt flyter på som vanligt och jag är (som vanligt) sjukt trött! Är otroligt glad för att höstlovet börjar på fredag! Ska bli underbart att få sova ut :) ska nog även ta och passa på att börja äta Hemofer, järntabletterna :) åt det under några veckors tid förra året just för att jag var så pass trött så jag trodde att jag hade järnbrist.
Dagen efter att jag hade börjat med tabletterna blev jag otroligt pigg, men enligt min läkare berodde det inte på järnet, utan troligen på alla vitaminer som finns i dom :)
Jag är ju inte en sån person som äter grönsaker, så ajg missar ju en del vitaminer och så.. så tillskott skulle hjälpa mig på traven :) plus att man blir piggare!
Har kvar halva paketet ungefär, så det är lika bra att börja käka dom igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0