home sweet home

Nu är det bara att tuta och köra ;) nja, inte riktigt kanske, men övningskört har jag gjort! :) och det gick verkligen hur bra som helst! Var ju rätt nervös innan eftersom jag inte kört innan, inte ens moppe liksom.. men det gick verkligen bra!
Man märker att övning ger färdighet då jag lyckades starta perfekt sista gången! :)
Jag startade i alla fall ett antal gånger x) körde på ettan och tvåan, i uppför och nerförsbackar, i nån kilometer och sist men inte minst så vände jag bilen och backade x) känner mig riktigt stolt! Det var ju ändå första gången liksom ;)

När jag kom hem (för cirka en halvtimme sen) så låg de ju sjävklart massa post i brevlådan och bland annat så låg det ett litet häfte där det stod The grand opening på och sedan var det bilder på kläder... när jag tittade närmare på det så stod det ju NewYorker på den, alltså, NewYorker har öppnat i Sverige, i Stockholm, i Nacka Forum! Lätt att jag åker alltså! Det var ju på NewYorker som ajg handlade i Mallorca, ni vet min klänning, skorna och underkläderna? Om ni inte minns kan ju ta en titt i Kategorin Min shopping och inlägget som heter Shoppingen på Mallorca :)
Jag tycker att NewYorker har underbara kläder i alla fall coh vill helst åka dit på en gång.. men de kanske är lite svårt. Ska i alla fall försöka åka dit en dag under veckan :) för jag SKA dit, så är det bara!


Kommentarer
Postat av: Saga

New Yorker har en affär i Skärholmen också :D

2008-10-27 @ 16:49:37
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0