list

STEG 1
Namn: Malin
Födelsedatum: 28 Mars
Ögonfärg: blåa
Hårfärg: blont
Längd: 1.65m
Civilstatus: tillsammans med tommy sedan snart 9 månader tillbaka
Höger eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken: vädur
Kär: ja


STEG 2
Skor som du bar idag
: har inte varit ute idag
Rädsla: för spindlar
Målsättning: att lyckas

STEG 3
Första tanke när du vaknade:
fan, alldeles för tidigt att gå upp.. vill bara somna om
Sista tanke innan du somnade: trött...?

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
coca cola
BurgerKing eller McDonalds: båda
Adidas eller Nike: nike i guess
Choklad eller Vanilj: choklad


STEG 5
Svär du:
japp, too much
Sjunger du: ja
Duschar du varje dag: nej, bara tvättar av mig typ, duschar varannan
Gillar du skolan: nej
Tror du på dig själv: ja
Kommer du överens med din mamma: nja, inte lika mycket längre
Kommer du överens med din pappa: ja, almost always


STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol: ja
Rökt: nej
Shoppat: ja
Bakat: ja
Stulit något: nej


STEG 7
Har du någonsin....
Däckat eller varit jättefull:
nej
Blivit kallad hora: ja
Blivit nerslagen: nej


STEG 8
I framtiden...
Namn på barn:
haha, sånt planerar inte jag
Hur vill du dö: helst inte alls

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för:
det finns ett par
Antal piercings: bara öronen
Antal tatueringar: ingen
Hur många gånger har du varit med i tidningen: typ aldrig x)


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! :)



Jag har ingen sjukdom, bara restskador från när jag blev sjuk när jag var 2,5 år. :)

Åh, va glad jag blir! Jag hoppas verkligen att du vill läsa mer!

Jag kommer i alla fall läsa mer här, :)



Kram!

2008-10-29 @ 19:27:00
URL: http://mariestayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0