lördag

Kom hem för en timme sen ungefär, har jobbat på konsum :)
Gick bra, förutom nån skum kille som vägrar låta mig scanna in varorna -.- men men!

Igår gick jag som sagt på bio, blev ju ingen shopping, var ju helt omöjligt att hinna med det, och jag orkade ändå inte, var så jävla trött att jag höll på att somna hela dagen..
Blev ju tillfrågad ett antal gånger av flera personer om jag ville åka till stan, men jag var för trött helt enkelt. Så det blev only bio!

Snart blir det tacos till middag :) underbart!
Sedan under kvällen så ska jag väl inte göra så mycket.. kolla på tv, kanske nån film?

Imorgon måste jag fixa engelska talet :) är väl musikal och tror jag?

Gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0