måndag - skolan

Sitter i skrivstugan just nu, och har inte så mycket för mig...
Funderar på att ta en sväng till konsum så att jag får lite socker i mig.. men jag har inte bestämt mig än!
Maten var helt okej, fast jag fick typ ont i magen av den, och jag åt inte särskilt mycket.. så jag antar att den egentligen inte var så bra -.- men men!

Har matte om 45 minuter ungefär, och då hoppas jag att vi får tillbaka proven som vi skrev för några veckor sedan! Hoppas på minst ett VG i alla fall, det var VG-MVG prov! ;)
Senare är det Klassråd och sist men inte minst Företagsekonomi :) kommer ju förmodligen få tillbaka proven då också :) där hoppas jag också på minst ett VG :) det skull behövas!

Efter skolan så får jag se vad som händer :) har inte bestämt något speciellt!
Får se om jag hinner träffa tommy en stund ikväll eller om vi ska ta det en annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0