novell novell novell

Sitter i en datasal just nu och har svenska :)
Går faktiskt riktigt bra idag, och jag har kommit igång, dessutom oerhört snabbt!

Har egentligen ingen idée om hur mitt slut ska vara, men när ajg väl började skriva nyss så bara flöt fingrarna över tangentbordet och skapade massa text ;) en bra text dessutom :D !
Så jag är på topphumör!

Imorse så snoozade jag i en timme xD så jag fick 10 minuter på mig att göra i ordning mig.. bra där! Men det löste sig :) tog en senare tunnelbana, och på 20 minuter så han jag med allt :) hann till och med att plocka lite i rummet, så det var skönt!

Har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra i helgen.. får se hur de blir.. ska ju i alla fall inte åka till landet, och mamma och pappa tänker också stanna hemma!

Fick ett samtal från en tjej på konsum igår kväll. Hon skulle åka bort 2 helger och undrade om vi kunde byta lördagar :) det funkade perfekt för mig och jag fick dessutom ledigt veckan lördagen innan jag ska åka till Thailand, så jag blev nöjd! Då får jag ju en hel helg på att fixa de sista, med skolan och packningen! ;) Good good!

Har ätit för mycket plopp.. mår illa just nu :(  men det går väl över om ett tag antar jag :) får hoppas det i alla fall

Nej, nu ska jag fortsätta skriva på min novell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0