samhälle och företagsekonomi :)

Sitter i skolan och har inte så mycket för mig just nu :)
Allt funkar mycket bättre idag med handleden i alla fall! Den hålls ju still med hjälp av skenan, vilket resulterar i att jag kan hålla i vissa lätta saker och öppna skåpet osv :)

När jag först såg samhällsprovet så fattade jag ingenting, men sedan flöt det på :) tyckte att jag klarade VG uppgiften bäst, så vi får väl se hur det går med resten ;)

Nu är det bara företagsekonomi och sedan får jag gå hem :) skönt skönt!
Vi kommer även få tillbaka våra duggor idag, alltså dom vi gjorde på företagsekonomin förra veckan :) ska bli kul att se hur det gick. Har faktiskt ingen aning, kändes ju både bra och dåligt.. we'll see ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0