SIMPLE PLAN

Oj oj oj, de senaste dygnet har varit helt underbart :)
Precis när jag tänkte stänga av datorn igår så frågar Tommy på msn om jag vill komma över och sova med honom, och såklart jag ville de!
Tvekade dock först eftersom att det blåste och regnade ute, men de klar tatt jag vill vara i hans famn, så jag gick över :)
Myste med honom fram till halv två eller nåt innan vi sa gonatt och somnade :) vaknade heller inte förrän vid halv två eller nåt, så jag fick verkligen sova ut, och det var tur det!
Vi åt frukost tillsammans framför TV:n och tog sedan en dusch :) så mysigt så!
Efter de var de dags för mig att gå hem och fixa i ordning mig! Inför vad? Simple Plan konserten såklart! :D
Fick skjuts till tunnelbanan eftersom att de ösregnade och sedan åkte jag med tjejerna in till medborgarplatsen där vi käkade middag tillsammans! :) blev bara mcdonalds, för vi hade inte tid för något annat!
Efter de åkte vi till globen och ställde oss i kön till annexet :D riktigt lång kö!
Jag och Daniela sprang in till centrumet för att gå på toa så att vi slapp de precis innan konserten, och då passade vi ju även på att värma oss lite grann! ;) var ju otroligt kallt ute!
När vi kom ut hade Sofia och Maria hunnit nästan halvvägs och de tog inte lång tid förrän vi var inne!
Vi köpte turné tröjorna och hängde in ytterkläderna i garderoben och sedan gick vi in och ställde oss vid scenen!

Jag kan bara säga att det sån jävla underbar konsert så det inte var sant! :D
Som ni kanske vet så gillar Simple Plan Sverige och har varit här och spelat in en (eller de kanske är flera?) låtar, så dom har varit här 3 eller 4 gånger bara i år :) och de sa dom stolt! Hade även lärt sig många saker på svenska, det var riktigt kul faktiskt!
Eftersom att de var Halloween så spexade dom lite såklart :D helt underbart helt enkelt!

Jag tog med kameran och spelade in och fotade, var lite svårt att få bra bilder eftersom att alla hoppar och rör sig, men det är inte bilderna som räknas, det är att ha fått varit där och sett dom live, för ANDRA gången! :D
ååh, jag är så otroligt glad just nu att jag inte vet vad! inte klokt asså!

När vi kom ut så köpte jag en till tröja, dom var ju billigare då, men dock fanns inte turné tröjan då, så det var riktigt tur att jag köpte den innan!

Vet att jag inte har uppdaterat nu under dagen, men jag hoppas att ni förstår varför, sånt här händer inte varje dag!
Vill bara säga en sak, jag älskar Simple Plan, dom är underbara!

Nu ska jag svara på era söta kommentarer! :D

Kommentarer
Postat av: madde

oh konserten var ju så grymt bra :d

2008-11-01 @ 00:42:16
URL: http://thunwall.blogspot.com
Postat av: Sandra

Lycka till då :)

2008-11-01 @ 09:37:01
URL: http://sandas.blogg.se/
Postat av: Nitania

Svar: Åh vad mysigt, ja jag sov gott jag med =) Idag startade jag en ny tävling. Missa inte den vännen, EN RIKTIG DRÖMVINST! Plocka själv ihop vad du vill ha i din goodiebag, till ett värde av 1200 kronor. Tävla hos Nitania: http://nitania.blogg.se/2008/november/vinn-hos-mig-en-dromgoodiebag-packa-i-vad-d.html

2008-11-01 @ 10:53:26
URL: http://nitania.blogg.se/
Postat av: jennie [ vinn valfri illustration ]

yup! :D

2008-11-01 @ 11:46:35
URL: http://madebyjennie.blogg.se/
Postat av: michelle

konserten var verkligen fantastisk ! <3

2008-11-01 @ 13:58:19
URL: http://miiiiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0