Simple Plan

Nu är jag äntligen hemma och har tid att lägga på bloggen :) känns otroligt bra!
Hade en helt vanlig skoldag idag och under lunchen så passade jag på att åka in till stan och hämta ut min konsert biljett ;) ska som sagt på Simple Plan den 31 oktober och det ska bli sjukt underbart!
Ska dit tillsammans med Maria, Sofia och Daniella :) känns helt wonderful!
Blir andra gången jag ser dom live :) förra gången stod jag ju nästan längst fram (hade ståplats), bara två stycken framför mig, och jag fick ögonkontakt med Pierre Bouvier som blinkade till mig :) ett ögonblick man inte glömmer i första taget!



Efter skolan så åkte jag och Saga in till stan och tittade lite på kläder :) hur kul som helst!
Hittade ett par fina klänningar från Gina Tricot, men jag får se om jag köper de :) fick i alla fall en sak med mig hem, ska visa det senare ;)


Här är min söta flicka på tunnelbanan :)

Fler bilder kommer ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0