skolan

Sitter i skolan nu och har svenska :) ska skriva min novell och jag har faktiskt kommit igång :) det känns bra! Då slipper jag ju skriva så mycket hemma och tur är väl det!
Igår kväll kom Tommy hem till mig och vi tittade på en film :) hyrde ju 3 stycken i fredags och nu har vi sett alla :)
Skräckfilmen "Breathing" påvägen upp till norrland, en komedi (minns inte vad den hette) som var sjukt dålig påvägen hem från norrland (slutade titta på den rätt tidigt, för att försöka sova istället) och sist men inte minst, trillern "a job to kill for", som vi såg igårkväll :)
Jag tycker att thrillern var bäst :) men skräckfilmen var helt okej :)
Såklart så sov älsklingen hos mig också :) hur mysigt som helst!
Dock så har jag väldigt ont i ryggen just nu.. så jag antar att jag sovit lite konstigt men det spelar inte så stor roll :)

Hade ju typ stukat handleden, men nu har det gått över :) och det är så underbart skönt! Nu kan jag göra allt som vanligt igen ;)

Har inte lagt in bilder på hur länge som helst! Men jag lovar, det kommer! Har inte lagt ner så mycket tid på bloggen de senaste dagarna, men nu är jag back on track igen ;) ska bara komma igång ordentligt :)

Igår bokade jag biljett till simple plan :) ska gå med Maria, Sofia och Daniella :) ska bli trevligt!
Gäller bara att hämta ut biljetten :) tänkte förmodligen göra det idag på lunchen.. får se om jag hinner bara!

Ikväll måste jag plugga.. har företagsekonomi prov imorrn.. blir lite jobbigt, men det måste göras, precis som allt annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0