svenska lektionen

Just nu sitter jag här i skrivstugan under svenska lektionen och försöker hitta information om norrländska dialekter. Det går faktiskt riktigt bra och jag har hittat en del, men samtidigt så är det väldigt svårt att få någon information... så jag lär ju behöva gå till biblioteket och låna en bok eller något senare.. men men :) För tillfället funkar det, och jag har kommit igång med min text!

Om cirka en halvtimme är det lunch, vegetarisk buffé, alltså äckligt -.- men det är halloween pyntat i matsalen, så det ska bli mysigt i alla fall ^^
Efter det är det idrott och vi ska förmodligen spela basket :) jag tycker att basket är rätt kul så det ska bli helt okej!
Sedan är det Idol audition, så jag är lite nervös nu faktiskt x) men men, det kommer gå bra, jag kan ju sjunga! Haha, behöver fan peppa mig själv nu asså!

Imorse när jag kom till tunnelbanan var det enorma förseningar... hade skett ett sjukdomsfall i kristineberg eller nåt, och var över 35 minuter försenat... så jag ringde pappa och han åkte från tyresö från jobbet och hämtade mig och philip och skjutsade oss till skolan, otroligt tack! Kom bara 10 minuter sent, annars hade jag kommit över 50minuter sent! Och det hade ju inte varit det bästa!

På matten fick vi tillbaka g-testen och jag klarade mig! :) fast det visste jag ju i stort sätt, men ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0