tisdag :)

Nu har jag precis kommit hem :)
Har ju varit hos Tommy enda sen igår :) och det har varit hur mysigt som helst!
Vi tittade på en komedi som hette Drillbit Taylor och den var hur bra som helst, riktigt rolig, precis som en komedi ska vara! :)
Under dagen har vi mest legat framför TV:n och bara mysit :) lagade även lunch tillsammans :) <3
Han skulle hem till Niklas nu under kvällen, så då kunde han lika gärna skjutsa hem mig :) den var riktigt skönt!
Sitter fortfarande med en av hans tröjor på mig, den är ju typ för liten för honom så jag fick den x) den är helt underbart mysig :D älskar den, precis som jag gör med resten av hans tröjor ;)

Nej, nog pratat om Tommy x) annars lär väl alla bli uttråkade förutom jag, skulle kunna sitta och skriva om honom i evigheter x)

Jag vill bara säga OTROLIGT tack för alla fina kommentarer :) blev en underbar överraskning när jag loggade in och började godkänna dom :)

Nej, nu ska jag gå och fixa lite mat till mig och pappa och sen får vi se vad kvällen erbjuder ;)
Jag bjuder i alla fall på en bild ;) haha!


Från förra sommaren, helt osminkad!

Kommentarer
Postat av: Denise

Vad kul att du tycker det =)

Gud vad fin du är osminkad :)

2008-10-28 @ 17:48:26
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0