torsdag 2 oktober

Sitter här framför datorn och har snart tänkt gå och lägga mig :)

Efter skolan åkte jag direkt hem och fixade lite mat :) var vrålhungrig eftersom att vi åt lunch långt innan vi brukar, redan vid halv 11..
Efter maten åkte jag mamma och pappa till farsta :) skulle handla en ny resväska på wedins och eftersom att dom hade klubbdag idag så fick man 20% på allt :)
Jag fick även en ny fin handväska av pappa :) det är en liten med lååångt axelband :) har ingen sån, så det var ett bra köp!
Använda upp alla mina tillgodokvitton på samma gång så fick jag 600kr av pappa isället :) kändes mycket bättre att göra så :)
Funderade ett tag på om jag skulle köpa en ny vanlig handväska och en större bag, men efter att ha diskuterat ett tag med mamma och pappa så kom vi fram till att det var smartare att köpa något i thailand om det finns :) det mesta är ju fejk därnere, emn ajg är inte ute efter märkerna just nu :) och skulle jag inte hitta något där så kan jag ju alltid köpa när jag kommer hem!

Fick en trevlig överraskning när jag loggade in och tittade min mail :) hade vunnit en tävling :) så jag kommer få ett par rosa spetshotpants hemskickade inom några dagar! ;)
Ni som läser de här och känner min pojkvän, säg inget till honom! Det ska bli en överraskning ;) haha!

Efter farsta så åkte jag till högdalen och tränade småungarna där.. var inte speciellt kul, men inte speciellt jobbigt..  kommer ju ändå få en del pengar, så det blir bra :)

Gud vilket lång inlägg det här blev x) var itne direkt tänkt så, men men!

Saga skrev en liten roligt lapp till micke på sh lektionen idag xD och micke gav den till björn xD såhär stod det:



Jag garvade som fan när jag fick se lappen xD
Såhär underhåller vi oss på våra TRÅKIGA sh lektioner ;)
har helt fel lärare, därför har jag tappat intresset för sh.

Nej, nu blir det sova för min del :) skriver mer imorrn! Då kan jag ladda upp en bild på väskan också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0