torsdag

Sitter i skrivstugan nu på samhällskunskapen och jag pallar inte jobba asså xD
Ska typ läsa på om president valet i USA, men jag får försöka läsa lite tidningar och lyssna på nyheterna istället... kan ju försöka få mamma och pappa att förklara lite också :)

Inatt sov jag hos tommy :) och vi kollade på en film igårkväll, så vi la oss sent! Tror den hette Wanted :) angelina Jolie spelade i den och den var riktigt bra! :)

Om 20 minuter är det lunch och sedan är det två lektioner kvar av dagen, Historia och svenska :) på historian ska vi få tillbaka proven, ÄNTLIGEN! Och på svenskan ska vi samla fakta om dialekter.. hoppas att det blir roligare än de verkar!

Efter skolan ska jag vara duktig och åka och träna :) har bokat biljett för Core i högdalen! Har varit på det förut och det är faktiskt superbra träning, så jag hoppas att det blir lika kul idag!
Efter de ska jag väl ta något att käka och sen är det simning, har ingen lust alls att träna alla dessa småungar, men ajg har ju inte så mycket val -.-
Pengar är det i alla fall ;) kanske inte så jätte mycket, men det är alltid något!
Om ajg är med varenda gång fram till jul, förutom höstlovet och när jag åker till thailand så tror jag att det blir 1200 nånting :) och det är ju alltid kul att få in det på kontot efter thailand resan :) lär ju behöva det eftersom att jag har slösat bort lite pengar där ;) !

Imorgon är det Idol audition och jag pluggar fortfarande texten till låten :) går dock bra, så jag är inte så orolig eller nervös än så länge!
Imorgon kväll så blir de filmkväll med lite folk :) dock inte så många eftersom att jag inte får ta hem 1000 pers... ganska förståligt!
Blir i alla fall Jessica, Tommy, Niklas, Jacob, Johannes, Samuel och Patrik :) ska bli trevligt!
Ska hyra en skräckis ;) och sitta och kolla på storbilds TV, najs!

Sedan blir det Konsum på lördag och sedan åker jag till landet :) ska bli skönt att få komma ut dit faktiskt :) är ju bara från lördag - måndag, men jag måste ju dit! Har ju inte varit där sedan i somras och jag kanske inte hinner dit igen innan thailand, så nu gäller det att gå igenom allt och få med sig sandaler, snorkel och liknande hem ;)
Ska också hyra lite filmer och ta med datan dit, så jag ska försöka få upp ett par inlägg ;)

Nej, nu blev det här inlägget sjuuuukt långt... får skriva mer sen ;)
Have a good day! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0