do as you're told!

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det numret som står här:

17.
Eloy (från Barcelona som jag träffade i Scotland förra året)
21. Fanny B (en tjej i min gamla klass)
24. Hem/Landet
35. Johannes F (kille från förra klassen)
36. Jokke (Jay Jay, du får mig alltid på bra humör!)
37. Jonas L (en kille som jag gick i samma klass som i mellanstadiet)
40. Jourtelefon skolan (gubbängsskolan dock)
48. Kristoffer B.J. (gamalt ex, har inte pratat med honom på sjukt länge)
54. Louise Konsum (tjej som jobbar med mig)
66. Olof (Cissis ex)
72. Rebecka M (en tjej i gamla klassen som jag inte har någon kontakt med)

Har du pussat nummer 17(Eloy)? Nej :)

Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36(Jokke)
? haha våran vurpa i lerpölen kanske xD ?

Är nummer 54(Louise Konsum) söt? Ja de hon väl antar jag..

Vad var ditt första intryck av nummer 35(Johannes F)? Ingen aning, träffade honom första gången på dagis xD

Hur träffade du nummer 17(Eloy)? Bodde på samma Univercity i scotland under summer academy :)

Gillar du nummer 21(Fanny B)?
Känner henne knappt, men hon är trevlig :)

Har du träffat nummer 40(Jourtelefon skolan) den senaste månaden? nope xD

När såg du nummer 72(Rebecka M) sist? typ nån månad sen

Har du varit i nummer 66(Olof) hus? nej

När är nästa gång du ska träffa nummer 24(Hem/Landet)? Nu hem och i helgen landet xD

Är du nära vän med nummer 37(Jonas L)? Inte längre :(

Har du gått på bio med nummer 40(Jourtelefon skolan)? nej?

Skulle du kunna gå ut med nummer 72(Rebecka M)? nej inte direkt..

Vad pratar du och nummer 54(Louise Konsum) oftast om? ehm, vart brödet ska ligga, när vi slutar.. osv

Känner du nummer 48(Kristoffer B.J.)? inte längre

Skulle du kunna ge nummer 21(Fanny B) en kram? Jadå :)

Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54 (Jokke och Louise Konsum)? dom har aldrig träffats

Hur länge har du känt nummer 35(Johannes)? Sedan dagid, alltså cirka 13-14 år :)

Har nummer 17 (Eloy) ett förhållande? tror inte att han har de just nu, men vi har inte snackat på ett tag

Har du velat slå 40(Jourtelefon skolan) i ansiktet? nej

Hur träffade du nummer 37(Jonas L)? Gick på samma dagis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0