ont,ont,ont,ont,ont

Har inte skrivit något inlägg under dagen, även om jag varit hemma i ett par timmar.. har helt enkelt inte orkat.
Har satans ont i min handled nu, och jag kan inte ens skriva med vänsterhanden nu :( känner mig helt jävla handikappad!

Kollade i alla fall på film med Tommy, båda igår och idag :) vi såg Saw 1 & 2 :) jag har ju inte sett någon av Saw filmerna, men jag tycker att ettan och tvåan var vääldigt bra i alla fall :) får väl se trean och fyran nån gång framöver :)

Förövrigt så har jag varit på musikalen idag, kände mig dock inte taggad alls till det idag.. kände mig lite nere, mycket pga handen. Men så kan det ju vara ibland.. i guess...

Har kommit på några låtar till Idol som vi ska ha på skolan, får se vilken de blir, hinner väl säkert ändra mig flera gånger när jag väl bestämmer mig x) men söka ska jag göra i alla fall!

Här kommer en bild på min outfit igår innan sminkningen och allt :)


Ja, min handled gör otroligt ont!

Acne Jeans
Tjocktröja från Vero Moda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0