home

Kom hem för snart 2 timmar sen och har bara packat upp och fixat lite här hemma och börjat laga mat :)
Sov som sagt hos tommy igår och det var inte alls tänkt, men därför blev det lite dålig uppdatering, men jag hoppas att ni klarade er ;) xD

Fick VG på matte provet, så det var riktigt bra tycker jag :) dock fick jag fel på en MVG fråga som jag tycker är rätt, har ju kontrollräknat och allt och det stämmer! That's it! Min lärare tänker på annat sätt, men en moms på en bok som kostar typ 150kr kan väl ändå inte höjas eller sänkas med 317%? Det har jag jävligt svårt att tro!
Men men, får ta det med honom imorrn då jag får gå igenom provet med honom och prata betyg!

Hade ju betygssnack på företagsekonomin idag :) och jag fick veta att jag låg på ett starkt VG, så får jag bara MVG - på dom två sista uppgifterna så får jag MVG på hela kursen :) annars får jag ju VG om jag inte sänker mig såklart, men det ska jag inte göra!

Jag och Saga

You and me against the others!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0