min kväll och planering inför morgondagen

NU är jag färdig med min novell och jag blev riktigt stolt och nöjd! Det senaste veckorna har jag ju inte legat steget före om man säger så.. så nu känns det riktigt bra att vara klar i tid!
Till och med en dag tidigt :)
Har även världens bästa idée om vad jag ska prata om på engelskan på måndag :) har ju ett tal som ska göras! Ska prata om min underbara resa till Scotland :) då behöver jag inte krångla till det och översätta, utan allt finns översatt i huvudet ;) it fells good!

Nu ska jag gå och ta mig en skön dusch, det förtjänar jag verkligen!
Förövrigt så ska jag lägga mig tidigt ikväll, så jag tror nog att det blir sovtime för mig efter det... ska ju upp lite tidigare än vad jag egentligen brukar imorrn, har ju mentorssamtal på morgonen innan vi börjar. Känns inte så jätte kul eller motiverat, men det är ju viktigt, så jag får helt enkelt ta ut den sömnen en annan dag :)

Imorrn efter skolan kommer jag förmodligen åka och träna. Är inte helt säker om jag verkligen ska ännu, då jag är rätt sliten och stressar upp mig lite väl mycket för allt. Känner att jag bara skulle behöva en lugn kväll då jag inte gör någonting at all! Skulle väl egentligen bara behöva mycket sömn och vitaminer kanske, men det känns ändå som att jag inte får någonting gjort!
Hinner med hälften.. om ens det!
Aja, får helt enkelt se om det blir träning imorrn.. efter de ska jag ju jobba som simtränare också, så egentligen borde jag väl verkligen pallra mig dit. Men jag gör mitt bästa och får se hur jag känner mig, det verkar smartast!

Kommer kanske bli lite mycket tävlingstips nu de närmasta dagarna :) men jag tycker det är roligt att tävla och vill gärna tipsa flera att vara med! Kommer ju självklart blogga om annat också, så om ni inte gillar tävlingar så kan ni ju kika in i alla fall och bara bläddra förbi tävlingarna :)

Här kommer en bild som togs för några dagar sedan :) Varm choklad, det är underbart gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0