bild från igår

Ringde tommy för ett tag sen, han var med richard så jag skulle komma vid 10 ungefär så skulle vi aknske hyra film eller nåt :)
så det är ju ett tag kvar.. har inget speciellt för mig, men jag tänkte väl kanske packa ner lite grejer i väskan, som deo, nya trosor osv :) brukar knappt behöva något med mig :) lånar alltid ny t-shirt av honom om jag behöver :) och tandborsten har funnits på plats där sen i våras ;)

Såg att Daniella hade publicerat en bild på mig på bilddagboken.se, fast man såg knappt att de var jag, stod med ryggen mot kameran och kramade Joel :) men men, jag visar den i alla fall ;) bara för att liksom!



Sitter bara här och garvar när jag ser bilden xD lagom sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0