blocket nästa ;)

Pappa har kollat runt lite bland alla hans grejer som finns undangömda i alla möjliga skåp och garderober, och han har hittat mycket mer som ska läggas ut på blocket :) bättre att någon som vill ha grejerna får dom så får vi en liten summa pengar för det! Brukar ju inte vara några stora summor, men tillsammans med alla annonser så kan man ju få ihop lite grann :)
Jag tänkte även själv lägga upp en annons på ett par skor, köpte de på Bianco Footwear i vintras, men jag har ALDRIG använt de, för att de är för små! Det är storlek 39 :)
Jag lägger upp en bild här för att se om någon är intresserad, om ni är det så kan ni skriva en kommentar eller maila mig på [email protected]
Original priset var 400kr, mitt nya pris för de är 200kr :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0