bloggvärlden!

Jag som trodde att det var TopModel idag :( men nej, det var det inte! Får bli lite 2½ Men och kanske jordan rättsläkare om jag orkar :) känns redan nu som att jag vill sova istället! Tror kanske att jag borde gå och lägga mig redan nu, då är jag ju defenitivt pigg imorgon, eller åtminstone så kan man ju hoppas det ^^

Förövrigt så tycker jag att alla mina favorit bloggar uppdateras mer och mer sällan, åtminstone mer än när jag började läsa dom! Hade det gått 2 dagar då så fick man klicka sig in på månaden för att hitta alla inlägg.. nu kan det ju gå hur många dagar som helst när folk bara uppdaterar 1-2 gånger dagligen! Detta gäller såklart inte alla! Linda till exempel, hon skriver många inlägg per dag :) perfekt för mig som verkligen älskar! hennes blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0