De senaste dagarna!

I söndags kom alltså Tommy och hämtade mig med moppen :) kändes skönt att slippa gå dit, eftersom att jag hade rätt mycket att bära! Under kvällen gjorde vi inte så mycket, bara var med varandra :) hade ju inte träffats på nästan en vecka...

Igår så var det skola som gällde... från 8.00 - 16.05
Så jävla jobbigt att ha det så på måndagar! Men men, hur mycket jag än klagar så blir det ju som sagt inte bättre x) hur mycket jag än vill att vi ska ta bort några lektioner!
Direkt efter skolan åkte jag till högdalen :) köpte lite grejer som behövdes till skolan och sedan mötte jag upp mamma för att träna! Det blev aerobics. Jag tyckte att det var SKITTRÅKIGT rent ut sagt! Så det blir inget mer sånt för mig! Däremot märkte jag att dom har börjat med min favorit igen, som tro det eller ej, är aerobic salsa! Men någon aerobic är det fan inte, för det fanns inga likheter alls!
Efter träningen så tog jag en dusch och bastade en liten stund, sen var det bara att ta bussen hem till älsklingen igen!
Skulle egentligen bara äta där och lämna ett par saker, men det slutade med att jag bad att få sova där, trots att tommy skulle behöva vakna mer är 2½ timmar innan han egentligen skulle vakna...
Men snäll som han var så fick jag sova där :) och han vaknade på morgonen, men hans morgonhumör hade tydligen helt förändrats! Istället för att putta bort mig så att jag skulle gå iväg så fort som möjligt för att han skulle få sova, så började han pussa på mig och försöka hålla kvar mig :) så söt som han är!
Jag åkte i alla fall iväg till skolan, för att ha 2 lektioner, sedan var det en fotbollsmatch mot värmdö gymnasium som gällde! Men jag kände inte för att gå i skolan till 16.00 och då behöva åka enda från zinkensdamm, istället kunde jag ju sluta 11.10 och åka direkt hem!
Efter mycket om och men så valde jag i alla fall att dra hem :) sååå underbart skönt!
Nu under tiden jag har varit hemma så har jag ätit och tagit det lugnt :) även läst lite bloggar!


Var väldigt trött imorse, så det blev inga smink för min del, bara lite concealer och solpuder, som inte ens synd på den här bilden!
Hade håret halvt uppsatt, väldigt slarvigt och oborstat, men det ser rätt bra ut i alla fall tycker jag :) kan köra på det flera gånger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0