desperate housewives

Nu har jag hunnit med att ha en ansiktsmask och ska om ett tag fixa med håret :) tittade på desperate housewives, och avsnittet var riktigt bra den här gången!



Pappa kommer väl hem inom någon timme, och då har han med sig mina skor :) har fixat de nya svarta hos skomakaren, och han har glömt att hämta dom enda sedan i tisdags, men idag påminde jag honom, just för att jag vill ha dom på mig ikväll :) får se så att de sitter bra bara, annars får det bli ett par andra i alla fall!
Ska gå till tommy senare, vi ska mötas innan och gå dit tillsammans med jessica och emelie :) ska bli trevligt!

Nej, nu ska håret fixas och sedan kommer ett till inlägg upp på bloggen :) en låt som jag har fastnat för ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0