dikter och olika texter :)

Innan jag började med bloggen brukade jag skriva så texter, dikter utan rim :)
jag älskade det och skrev på i stort sätt varenda lektion!
Ett tag efter att jag startade bloggen så tappade jag all lust för det,
men nu verkar det som att den är påväg tillbaka! ;)
Igår började jag bara av gammal vana börja kladda ner några rader på baksidan av ett papper, skulle tro att det var på samhällskunskapen :) blev så glad när jag kom på mig själv och här satt jag och försökte få allt att "låta" bra x)
Jag hoppas verkligen att jag får tillbaka all min insperation, för det var på det sättet jag "skrev av mig" förr i tiden :) och det blir på något sätt bättre, eller åtminstone så känns det så :)
vissa av texterna kan dock bli alltför personliga,
men vissa av de kanske jag kan publicera här på bloggen :)
får tänka igenom det ordentligt isf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0