engelska text

Sitter i skrivstugan i skolan nu, har precis haft spanska, riktigt kul att komma igång med det igen, spanskan är nog de bästa ämnet :) känns bättre och bättre ju längre tiden går :) tur att vi har det på måndagar som är vår längsta dag, annars hade jag inte orkat!

Har lunch i 1½ timme nu, så jag tänkte passa på att skriva klart mitt engelska arbete, så att det blir helt färdigt och kommer in i tid (ska ju lämnas in idag).
Sedan blir nog att bara ta det lugnt här vid datorn, läsa lite bloggar, kolla mail osv, känner inte för att lägga ner mer tid på skolarbete nu... mår ju inte direkt perfekt, så just nu försöker jag bara stå ut. Är i alla fall på topphumör idag, så det är ju tur, jag menar, dåligt humör och må dåligt samtidigt är ju inte direkt kul.. då hade jag förmodligen gått hem, men nu vill jag verkligen försöka hålla ut! Det känns som att det är viktigt!

Skolan ska tydligen ha Idol, så jag tänkte söka :) ska bara försöka komma på vad jag ska sjunga för låt ;) kan ju vara roligt att testa att söka och se hur de är, vet ju inte ens hur dom bygger upp det, men men ;)

Får se om det dyker upp något mer inlägg under rasten, annars skriver jag mer ikväll, om det inte blir bio då... jag och tommy funderade på det, isf mirrors :)
men men, den som lever får se ;)

Ha det bra så länge!



Favorit i repris, right? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0