frost

Jag är riktigt trött och MÅSTE verkligen sova nu, förstår faktiskt inte varför jag inte lagt mig tidigare...

Har pluggat en del matte, dock inte så jätte mycket, så jag får verkligen anstränga mig imorgon efter skolan!

Pratade med Tommy förut, och jag försökte övertala honom att sova med mig imorrn :) x) får se hur det blir med det, jag hoppas att han vill och orkar i alla fall! Annars får vi träffas på fredag/lördag istället :)

Imorrn är det matte, spanska och engelska som gäller. Spanskan kommer lbi roligast :)
Efter allt så har vi KÄR-dag, något som jag inte gillar så jätte mycket.. istället för att gå hem 14 så ska vi stanna till 16, varannan vecka.. och amn gör typ ändå inget speciellt.. imorrn har vi kick-off hållbar utveckling, kommer vara tråkigt, det hörs fan på namnet till och med! xD
Men ajg får stå ut :) as usual!

Här kommer två bilder som jag tog imorse utanför lägenheten när jag var påväg till skolan :)





Rätt fina bilder :) man ser till och med frosten på gräset!
Jag hoppas i alla fall att det ska bli liiite liite varmare ute, för annars måste jag snart sätta på mig vinterjackan!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0