gitarr :)

TopModel tog slut för snart två timmar sen, jag blev inte så jätte imponerad, men de brukar nog alltid vara så de första programet.. då vet man inte hur personerna är, och flera stycken ska åka ut snabbare än man hinner blink!

Nu har jag suttit och spelat gitarr i 40 minuter :) har inte spelat på jätte länge! Kan inte direkt spelar, men jag sitter och försöker med ackorden samtidigt som jag sjunger :) det är roligt! Däremot så har jag lite ont i fingrarna just nu x) men men, det är ingen fara!

Tog lite bilder för en stund sedan :) här är en av dem!



Blev nöjd med den bilden!

Som ni ser så har jag osminkade ögon idag :) kändes skönt! En bra bas med puderfoudation från i.d. bare minerals, concealer, solpuder och lite rough var perfekt för en grå dag som denna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0