god natt!

Jag ringde till Tommy alldeles nyss och han frågade om jag ville sova hos honom :) såklart att jag ville!
Men mamma och pappa var inte lika glada.. dom sa helt nej först, men efter lite tjat och bra övertalningsförmåga från min sida, så sa dom ja :)
Så nu ska jag packa ihop de jag behöver till imorrn och sedan gå dit :) han har lovat att möta mig på vägen, söt som han är! :) <3

Har lång dag imorrn, är nämligen KÄR-dag, så jag är inte hemma före halv 5 åtminstone.. men det dyker nog upp ett par inlägg efter de :)


Det här är Tommys favoritörhängen :) tror faktiskt att dom är mina favoriter också!

Kommentarer
Postat av: sensuellt

tack för din medverkan i vår tävling, vinnaren utses på söndag!

2008-09-17 @ 10:29:25
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0