inflyttningsfest? på en tisdag?

Godmorgon :)
Här sitter jag och äter frukost, blev havregrynsgröt med egengjord hallonsylt :) gott gott!

Mina NYA grannar förde massa liv igår kväll, så jag blev riktigt sur! Först så stod ett gäng tjejer ute på balkongen och skrek och skrattade, och sen när dom äntligen gick in så satte dom stereon på högsta volym!
Jag gick ju visserligen och la mig tidigt, men samtidigt kan man väl inte ha en stereo på högsta volym i en hyreslägenhet halv 11 på kvällen? Vi har våran lägenhet snett över och jag hör dom väääldigt bra, dom förra som bodde där förde inte ett enda liv, förutom att små bebisarna skrek lite på nätterna, men de hördes ju knappt!
Jag får hoppas att dom blir tystare, annars kommer nog båda jag och grannarna under mig bli riktigt förbannade!
Dock är jag inte förbannad nu, har insett att dom förmodligen hade inflyttningsfest, men de känns jävligt dumt att ha det på en tisdag? Men dom blev tysta efter nån halvtimme, så det var väl inte så farligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0