It feels like crap!

Just nu mår jag förjävligt rent ut sagt!

Under dagen har jag varit i skolan, på lunchen åkte jag och Philip till stan för att köpa ett till block till skolan till mig :) Fick även tag på de sista biljetterna till insparken. Kom försent till 2 lektioner... första gången i nya skolan faktiskt! Ena lektionen berodde de på att tunnelbanorna var sena, det var typ något strömförsörjningsfel.. andra gången berodde de på att jag skulle få tag i biljetterna till insparken :) tycker att det var rätt så bra anledningar i alla fall!

Efter skolan åkte jag direkt hem till Tommy :) där lyckades infektionen i mitt öra spräckas, så det började blöda och så, gjorde riktigt jävla ont och så har det fortsatt under kvällen!
Jag åt i alla fall middag hemma hos tommy, sedan fick jag skjuts hem för att pappa skulle titta på örat och se om vi skulle åka in till akuten eller inte.. men det blev ett nej där.
Istället så måste jag fortsätta med de där jävla dropparna tills allt är borta.. alltså tills infektionen är borta och så! Det är tydligen nåt kortison och bakteriedödande medel i de där dropparna.

Just nu känner jag inte för nånting!
Mår så jävla kasst så det inte är sant! Örat dunkar och värker, de kanske inte låter så farligt, men när det är så dygnet runt och har varit så ett tag så börjar man tröttna och det blir liksom värre.
Har jag såhär ont imorgon så vill jag inte gå till skolan, det kommer ändå inte bli bättre av att jag är där! Jag kommer i och för sig missa en del, men bättre är väl de än att jag mår sjukt dåligt?
Tog med mig matten och företagsekonomin hem, och de har jag ju imorrn, så det kan jag alltid träna på hemma :) det är ju historian och samhällskunskapen som jag missar, och de ska tydligen vara ett historia läxförhör eller nåt imorrn, och jag har ju inte ens fått läxan, så de spelar väl ingen roll.. och jag tror inte att det händer såå himla mycket på samhällskunskapen...
Men som sagt, vi får se hur jag mår imorrn!

Hade på mig korsetten som jag sytt själv idag, skulle ta foto på den för att lägga upp här i bloggen, men då dog kameran.. så det får bli en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0