KÄR-dag

Kom hem för en timme sedan ungefär :)
Hade KÄR-dag i skolan idag.. namnet är pga av skolans namn: Kärrtorp
Vi gick igenom studieteknik och något som kallas fronter. Det är ett program där lärare lägger upp planeringar, stenciler och annan information. Personligen tyckte jag inte alls att programmet var uppbyggt på ett bra sätt, och det var inte många som förstod något.
Alltså, varannan onsdag så har vi dessa KÄR dagar, coh då slutar jag 16.00, annars slutar vi redan 13.50...

Åkte hem till Tommy direkt efter skolan för att äta middag med honom :) och det gjorde jag! Gick hem redan efter att jag bara varit där 1½ timme, för att jag måste plugga matte ikväll! Ska göra det senare tänkte jag :) Har ändå sovmorgon imorrn! ;)
Jag har aldrig någonsin följt Idol, men jag undrar om jag ska sätta mig framför TV:n nu för att titta :) det kanske är rätt roligt nu i början i alla fall ;) Tror faktiskt att jag gör det!
Skriver lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0