läxa..

Fick röja på skrivbordet innan jag kunde sätta mig med matten, de tog typ en halv timme att plocka undan.. och sen blev jag ändå seg på att räkna efter typ en kvart.. men men, får väl sätta mig en stund igen ikväll :)

Nu har jag precis duschat i alla fall, skönt! :) ska lägga i silikondroppar senare, så att håret får bättre kvalitet!
Funderar på att se den där filmen på 3an, The perfect man, men jag tycker inte att den verkar så jätte bra när man läser om den.. I och för sig så spelar ju Hilary Duff i den, och hon är en bra skådis :) så den kanske är sevärd, finns ju ändå inget annat att se klockan 21!



Längtar så otroligt efter klänningen som jag vann! :) jag vill testa den coh se om den sitter bra på mig och är fin och så :) har ju bara sett den på bild innan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0