matteprov

Nu sitter jag i skolan, har förtillfället inte ett skit att göra, så därför tänkte jag slänga in ett inlägg! :)

Imorse åkte jag som sagt in till akuten, men det var ingen fara, dom rengjorde lite och sedan sa dom åt mig vad jag kunde göra för att snabba på läkningsprocessen :) skönt att det inte var något allvarligt!
Efter de satte jag mig på tunnelbanan till skolan och mötte några klasskompisar, och även en annan tjej som jag går i samma klass som tidigare :)
jag satt och sminkade mig och försökte hjälpa Berfin med matten, men jag är så sjukt dålig på att förklara så jag bad Amy (en tjej i 3an som jag gått i samma klass med i högstadiet) att hon skulle försöka :)
så hon och en kille i hennes klass (tror åtminstone att det var de) försökte hjälpa Berfin :)
hoppas det funkade någolunda! ;)

Har precis gjort mitt matteprov :) blev färdig på knappt en halvtimme :)
rätt lätt faktiskt, åtminstone om man jämför med de vi hade för några veckor sedan :)
 tror inte att jag kommer få alla rätt, men åtminstone så att jag klarar g-nivån, G är ju de enda man kan få på de här provet, det är ju bara ett g-test ;)

Det är 40 minuter kvar till nästa lektion, svenska :)
då ska jag läsa klart den där sherlock holmes novellen :) ska bli rätt chill!
Efter de är de halvlång lunch med skit mat... eller jag antar de.. sojagryta med potatis, det låter INTE gott!
Men jag får väl klara mig utan helt enkelt, min mage börjar nog vänja sig xD
Efter de är det idrott, vi ska tydligen ha samarbetsövningar inne, de blir nog rätt bra! :) har tagit me en tröja som jag "tryckte" på ungdomsgården i sjuan, så den har två röda handavtryck på tuttarna xD Den ska jag ha idrott i xD kommer ju bli lite komiskt ;)

Bilder kommer senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0