min kväll

Nu är TopModel slut, och jag sitter här framför datan igen :) as usual!
Men imorrn kommer jag inte alls ha särskilt mycket tid, så jag behöver faktiskt sitta här nu x) haha!
Imorrn efter skolan ska jag direkt åka in till götgatan för att titta i lite butiker i en timme eller något, sedan åker jag direkt till högdalen och tränar :) blir aerobic salsa!
Sedan DIREKT efter de så är det ju simningen, jag är ju tränare :) så det blir jobb i 1½ timme :) efter det blir det en skön dusch och till sist så får jag åka hem! :) så jag är väl hemma vid halv 10 skulle jag tro..
så det kommer ju bli väldigt glest på bloggen imorrn, men det hoppas jag att ni förstår!

Ska försöka komma i säng tidigt idag, och eftersom att jag även har sovmorgon, så kommer jag nog få tillräckligt med sömn! Om jag orkar så kan jag ju alltid gå upp lite tidigare än vad jag behöver imorgon, om jag nu skulle vakna tidigt (mot all förmodan! hahah).

Föresten! Mina diesel jeans som jag köpte för lite mer än 2½ år sen, alltså mina favoritjeans, har gått sönder!
Eller asså, de har spruckit precis under rumpan, på baksidan av låret! Går bara upp mer och mer.. först var det bara ett litet hål, men när jag sedan satte mig på tommys moppe så revs halv upp.. och nu blir de bara mer och mer! :( så tråkigt!
Men men, dom blir nog rätt snygga i alla fall :) hoppas jag åtminstone, för jag tänker absolut inte sluta använda mina favoriter!

Här kommer en bild tagen tidigare idag :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: ja det är riktigt störande.. att de snackar skit bakom ryggen och säger typ "fan vad hennes blogg suger! så jävla dålig". varför läsa då? eller andra elaka kommentarer, hur orkar folk? I CAN´T GET IT! men så är det väl.. kram! : )

2008-09-17 @ 22:06:43
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0