min söndag!

Hittade en del i farsta :) tillslut blev det i alla fall ett par simshorts till simningen, en ny concealer som verkar mycket bättre än den jag har nu, en ny klämma till håret, en mössa och ett par vantar! :)
Blev otroligt nöjd med allt! Får bara hoppas att concealern är bra, när man har använt den ett tag ;) annars vet jag inte vad jag tar mig till! Måste ju kunna ha en bra concealer...
När jag kom hem från farsta hade tommy precis vaknat :) så vi låg och myste, åt lite mackor drack juice och te :) sedan tog vi moppen hem till honom för att äta middag där :)
Vi låg och kollade lite på TV hemma hos honom ett tag innan middagen och vi såg ett program som hette typ diagnoses x eller nåt sånt.. och det handlade om en sköterska som dödade spädbarn, fy fan va hemskt det var!
Sök på Genene Jones på google så kan ni klicka er vidare och läsa om det, helt jäla gräsligt!
Kollade även på filmen How to loose a guy in 10 days och tog en skön dusch! Sedan blev jag hemskjutsad igen ;)

Ska snart lägga in alla bilder i datorn, så det kommer förmodligen några senare under kvällen :) fast jag ska lägga mig riktigt tidigt för att "sova ikapp", känner att jag verkligen behöver det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0