Mys-outfit!

Pappa ringde nyss och bad mig gå ut och handla.. får väl göra det, även fast jag inte har någon större lust. Har ju blivit så kallt ute... just nu ligger det på 10,4 men går bara nedåt och nedåt!
Tänkte i alla fall pallra mig iväg, och förhoppningsvis hinna tillbaka innan reprisen av TopModel 4 startar, vilket är klockan 16.00! Alltså har jag 20 minuter på mig, tveksamt om jag hinner.. men men, ju tidigare jag går härifrån, desto mer får jag se av älsklingsprogrammet!
Så jag får helt enkelt skriva lite mera senare ikväll :)

Tänkte bara snabbt slänga in en mysoutfit som jag sitter i just nu, har alltså inte haft den i skolan :)


Mjukisbyxor från Puma
Långärmad tröja från Vila
T-shirt från Vero Moda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0