onsdag eftermiddag/kväll!

Är hemma nu sedan några timmar tillbaka :)
KÄR-dags temat var inte så speciellt, fick sluta lite efter 15.00, precis som jag trodde! ;)

När jag kom hem försökte jag och pappa skicka ett paket med postförskott, och det var så jävla krångligt så ni ska bara veta, tänker inte gå in på några detaljer, men usch så jobbigt! Och vi har inte ens fått iväg de än -.- jag säger bara SUCK!

Efter de blev att gå till ica för att köpa något som vi kunde ha till middagen :) det blev några kotletter utan ben och fettuchini (stavning?) till det :) gott gott!

Nu har jag bara suttit vid datorn en stund och tittat på mail, svarat osv.. har mycket kvar att göra här innan jag blir klar, haha ;)
Hade även fått en del nya kommentarer :) så jag ska strax svara på dom och sedan checka in deras bloggar, sånt älskar jag att göra! ;) har hittat många favoriter på det sättet!

Här kommer föresten en bild på skolmaten i måndags, själv åt man ingenting, så det här är philips mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0