prov och prov..

Sitter här i skolan och har precis haft prov i företagsekonomi. Om jag ska vara ärlig så har jag ingen aning om hur det gick, för det kändes jätte bra, men samtidigt sjukt dåligt. SÅ.. jag får väl hålla tummarna helt enkelt!

Har en lektion kvar innan jag får gå hem, det är matte.. börjar om 20 minuter, så jag hinner sitta här i skrivstugan en liten stund :) känns skönt det i alla fall!

Imorse var det SJUKT kallt.. bara 2.7 grader. Jag satte på mig både mössa, halsduk och vantar! Dock blev det lite kallt under jackan ändå, men det berodde nog på att jag tog en väldigt tunn tjocktröja.. är ju egentligen inte så mycket tjocktröja alls! Men men, får väl tänka på det tills nästa gång det blir så kallt! Hoppas inte det är redan imorrn bara! Vill ha tillbaka lite värme, det ksulle bli så mycket skönare liksom!

Har inte bestämt om jag ska göra något speciellt idag eller inte.. borde väl kolla igenom matten lite eftersom att det är prov på torsdag, sen bör jag läsa klart svenska novellen och skriva en novellanalys på den, helst ska det vara klart redan på torsdag.. men jag vet inte om jag hinner det!
Får väl se helt enkelt!

Missade gårdagens TopModel på grund av bion, men det var de värt! Tänkte i alla fall se TopModel ikväll! Helst skulle jag vilja se filmen som går efter de också, en thriller.. Iskallt mord heter den, den verkar rätt bra. Sandra Bullock spelar i den, hon är ju rätt känd, så då är det nog en rätt så sevärd film skulle jag tro!
Men om jag tittar på båda så har ju hela kvällen gått, så vi får väl se om jag väljer bort filmen eller inte.. är nog beroende på hur mycket jag orkar plugga och så :)

Föresten! Tunnelbanan var försenad imorse också, så jag kom försent! Är alltid så på tisdagar, även om jag tar en som går tidigare.. så jävla störande! Jag måste typ åka 45 minuter innan på tisdagar, istället för 25 innan -.- känns så dumt! Men men, jag vill ju inte ha försenade ankomster hela tiden, so i guess that jag måste gå upp tidigare, it sucks!

Nej, nu är det typ 10 minuter kvar tills jag böjrar eller nåt, och eftersom jag måste iväg till skåpet så bör jag väl logga ut nu! Kommer i alla flal blogga när jag kommer hem :) och ladda upp några bilder!

Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: josse

Snygg blogg! :)

2008-09-30 @ 15:06:28
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0