Restaurang Bella Vista

Har precis kommit hem, jag mamma och pappa har varit och ätit på restaurang, gott gott :)
Ikväll ska jag sova hos tommy :) det ska bli mysigt :) får se om vi ska göra något speciellt, tror dock inte det!
Tänkte alldeles strax ringa och kolla om jag ska ta med något speciellt, och sen är det bara att gå dit :) i kylan -.-
Man känner verkligen att det har blivit höst!

Här kommer i alla fall en outfit från dagen :)


Lila linne (syns ej på bild) - Gina Tricot tror jag..
Svart kofta - Vila
Grå Jeans - Blend
Svarta boots - Bianco Footwear
Väska - Mammas :)
Örhängen - Venezuela
Halsband - Present

Till detta hade jag min stickade halsduk från H&M och min nya höstjacka från Vero Moda :)


Kommentarer
Postat av: Saga

Öhm... skräck eller komedi eller animerat :D

2008-09-27 @ 19:41:59
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: Saga

Men jag tankar och då är allt ute ;)

2008-09-27 @ 19:46:03
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0