skinn!

Nu har i stort sätt hela kvällen gått, och för en gångs skull så har jag gjort någon nytta! Så känns det i alla fall :)

Dammsög en snabbis i rummet eftersom de kändes så ofräscht, det blev super fint efter :)
sedan fettade jag in skinnskorna och skinnjackan :) har ju inte gjort det sedan i våras :) så det behövdes! De blev jätte fina och glänste, speciellt skorna! Etfer att infettningen hade fått torka in cirka en timme på inpregnerade mamma skorna också, känns bra att det är gjort såhär inför hösten!

Efter de så blev det till att plugga faktiskt, konstigt nog så kunde jag i stort sätt allt när mamma och pappa förhörde mig! Det är massa ekonomiska uttryck som vi har i företagsekonomin! Blev riktigt förvånad när jag kunde alla! Fast de klart, måste ju kolla igenom flera gånger imorr också, så att jag kan vara säker :) vill ju inte få IG på första G provet! Är nog väldigt viktigt att visa att jag kan nu! :)

Angående inlägget innan, det är en låt som jag har fastnat för väldigt mycket, den har gått flera timmar i streck igår och idag, men även andra kvällar :) upptäckte den för några veckor sedan x) efter som jag är!

Nu måste jag hinna tvätta håret innan jag ska sova! :) bloggar mer senare/imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0