TopModel!

Om 10 minuter är det TopModel som gäller :) ska bli riktigt kul att titta på! Har även grym huvudvärk och är otroligt trött.. så finns det inget mer att göra än det ikväll så blir det nog att sova efter de, ska kanske läsa lite i samhällskunskap boken, men annat är det ju inget speciellt :)
Funderar på att ta något gott att äta under TopModel, då blir det en riktig slapp-kväll ;) haha!

Imorrn ska jag i alla fall hem till Tommy :) ska äta där under kvällen, och förmodligen så ska vi bada i Jacuzzin, jag får akta mitt öra bara, har ju fortfarande infektion i det, så det ska INTE doppas i vattnet!
Ska bli mysigt att få träffa honom igen :) har ju knappt hört av honom sen i söndags! Ni tycker förmodligen inte de är någon fara x) men jag vill ALLTID träffa min älskling, så är det bara ;)

Ooups! Nu är de inte ens 5 minuter kvar till TopModel, måste hinna tvätta bort sminket och ta fram lite snacks!
Jag bloggar i reklamen ;)

Här kommer en bild på örhänget jag köpte i fredags! gjorde bilden svartvit, tyckte de blev rätt fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0