TopModel 10 - säsongsstart!

Nu alldeles strax ska jag se första säsongsavsnitten av TopModel 10 :) ska bli riktigt roligt! Funderar på om jag ska ta något att mumsa på till.. vet bara inte vad! Time will tell!

Imorrn börjar jag inte förrän 11.30, har orienteringsdag, men eftersom att jag har ätit penicilin fram tills idag, så får jag inte träna förrän tidigast lördag (alltså typ springa och anstänga mig), så kan jag inte vara med... får vara funktionär istället. Fy va jobbigt de kommer vara, sitta stilla i 2 timmar i regnet och vara funktionär... verkligen trevligt... rättare sagt: Jag vill inte vara där!
Men jag får ju i alla fall en lång sovmorgon :) så då kan jag ju vara uppe en stund längre ikväll också, känns helt underbart!

Slänger förmodligen in ett inlägg senare ikväll, möjligtvis flera!

Här kommer en bild på en tvål från thailand, fick den i julklapp förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0