torsdagen

Nu har jag äntligen kommit hem! :)

Dagen har flytit på som vanligt, dock blev det lite stressigt under kvällen, men det löste sig!
Har hunnit med skolan, shopping, träna och jobba (simtränare). Så nu behöver jag verkligen få koppla av med en dusch! Dock så blir det bara en snabbis, för annars kommer jag hinna somna, haha!

Imorrn blir det Cityakuten igen, för mitt öra är inte bra! :( jävligt dumt att det inte bara kan läka och sen är de borta, istället för att jag ska behöva gå till läkare efter läkare efter läkare, och åka till akuten 2 gånger..men men, får göra det bästa av situationen!

Nej, nu måste jag hoppa in i duschen, annars kommer jag inte hoppa in förrän 11 eller nåt x)
Skriver mer senare! :)

Här kommer en bild från i våras! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0