träning+träning+träning+dans?

Nu sitter jag här med 2 rostade mackor med skinka och ett stooort glas oboy :) är så skönt att få i sig något när man tränat för ett par timmar sedan! :)
Föresten! Jag hade ju tänkt träna 2 dagar den här veckan, för att komma igång ordentligt, och sedan försöka fortsätta med 2-3 dagar per vecka resten av terminen i alla fall :)
Men nu visar de sig imorrn att jag först har idrott i skolan och sedan bara ett par timmar senare har jag 1½ timmes dans med musikalen! Jag som egentligen inte kan dansa -.- eller asså, jag har ju dansat, men jag brukar bara dansa på teater uppsättningar och musikal uppsättningar... sen är de ju de vanliga som man har undervisningen på i skolan.. men liksom de flesta som går på musikalen har ju dansat i fleeera fleeera år... undra hur jags ka klara mig?! Kommer ju verkligen känna mig som en elefant! xD men men, de där löser sig nog! :)

Bilden är itne den bästa, men men :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0