kvällspromenad :)

Igår gick jag alltså ut på en promenad med Joachim :) vi gick runt i cirka en timme, och sedan mötte vi philip, sofia och sanna :) följde med dom hem till Philip och tittade på filmen 13 snart 30!
Kom väl hem runt 2 halv 3 kanske, men somnade nog inte förrän halv 4. Vaknade typ 11 imorse, så jag är lagom trött just nu!

Har i alla fall fortsatt med rensningen idag, och fått bort ett par lådor, dock blev dom fulla av annat som låg i lägenheten som egentligen skulle ligga nere i källaren. Känns i alla fall som om att det har blivit mer ordning och nu vet man vad som ligger därnere i källaren!
Hobby rummet har också fått sig en rejäl uppfräschning! Allt är dammat, och mycket har slängts eller lagts på andra ställen. Fick även ordning på alla notpapper och sångtexter, så nu kan man hitta allt hur enkelt som helst!

Igår kväll började jag och mamma även rensa en liten liten del av våra garderober. Mamma slängde väl 3 plagg eller nåt.. fick ett par stycken av mig som egentligen är hennes från början. Jag tog bort säkert 10 plagg, varav flera var mammas. Resten läggs i nån påse och ges bort till någon som vill ha.
Kunde ha alla kläder, men det är såna som jag aldrig har använt och som jag inte kommer använda heller.. lite tråkigt egentligen, men det är ju så det alltid är!

Ska hinna med att lägga upp lite saker på blocket idag, hann ju aldrig med det igår! Senare ikväll ska jag också träffa Tommy :) ska bli underbart!

Schackpjäser i metall:


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0