fredag!

Igår var jag otroligt trött, gick och la mig direkt efter TopModel, alltså klockan 9!
Skönt att få sova riktigt länge mitt i en skolvecka :)

Kom hem tidigt idag eftersom att jag inte fick vara med på idrotten, och efter en liten stund kom mormor förbi :) eftersom pappa köpte en ny TV till henne så hade hon köpt champanj :) så jag bjöd henne på lunch och sedan började hon stryka en massa kläder!

Rätt som de var kom pappa hem, och nu har vi bestämt att hon stannar på middag :) vi träffar henne så sällan, även fast hon bor så nära!

I helgen ska vi rensa hela källaren... så ALLT gammalt ska upp. Vi ska väl kasta en del, kanske sälja något osv.. kan vara rätt bra att ha det gjort faktiskt :)
Kommer ju vara rätt upptagen med allt detta under helgen.. så jag kommer nu inte kunna uppdatera så mycket som jag egentligen vill, men jag ska försöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0