insparksfesten = kaos

Igår var det alltså insparksfest :) och det var ju roligt... så länge det varade! Vissa uppförde sig väldigt dumt och de hela slutade alltså med att alla som var där blev utslängda! Jag tänker inte gå in på några detaljer, men jag tycker att de som drev stället var idioter, för så som dem uppförde sig, så gör man fan inte!
Men men, nog pratat om det!

Idag var de rätt skön skoldag, vi hade ju sovmorgon :)
Blev dock otroligt trött efter lunchen, fick världens huvudvärk och höll på att somna! Så jag bestämde mig för att bara vara hemma och ta det lugnt ikväll, alltså inte gå på simningen. Fick bli så idag!

Efter skolan åkte jag i alla fall och klippte mig :) är riktigt nöjd! Planerade också med min frisör hur jag skulle ta hand om håret den närmaste tiden. Jag har ju bestämt mig för att spara ut det lite länge, cirka 1 decimeter längre :) och sedan ska jag slinga min utväxt nästa gång, inte hela håret :)

Har tydligen fått en blåsa på sidan av tungan.. och det blir bara värre och värre! Just nu kan jag inte tugga något och knappt prata... svälja går, men det är inte lätt!
Nåja, det går väl över tills imorrn :) får hoppas det i alla fall!

Nu är det TopModel som gäller ;)

Här kommer ett par bilder från svenska lektionen!

Min sötnos Saga :)






Här är en del av klassen :)

Kommentarer
Postat av: Saga

Fyfan för alla bilder utom den på klassen och den högst upp xD HAHAH xD

2008-09-11 @ 21:13:44
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0